diumenge, 10 de novembre del 2013

Una jornada memorable del deporte santfeliuenc

Quién nos hubiese dicho hace pocos meses que íbamos a vivir una jornada semejante. El Santfeliuenc Futbol Club atraviesa el mejor momento de su centenaria historia y lo vivido este sábado en el clásico de Tercera División es el más fiel reflejo. Se están poniendo los cimientos que tienen que acabar por consolidar un club grande que actúe de catalizador de muchos y diversos santfeliuencs en su pluralidad. Siempre hemos tenido la convicción que lo mejor de la historia de nuestro club aún estaba por escribir. Poco a poco esos renglones se van ordenando y, por fin, esa historia fluye como todos soñamos algún día.
No podemos echarnos atrás. Cada 15 días Les Grases ahora sí va a ser un estadio de Tercera División. Cada 15 días tenemos que acudir a la cita de un equipo de profesionales que partido a partido desbordan entusiasmo y excelencia. Si cada 15 días conseguimos que Les Grases sea el centro de la vida de la ciudad podemos conseguir todo lo que hoy nos parece imposible. El Santfe es la casa común de todos los santfeliuencs y santfeliuenques. ¡No dejemos perder nunca lo que ya es nuestro!

2 comentaris:

Tomàs ha dit...

Com a santfelienc d'adopció però gracienc de naixement i europeista des de nen, va ser molt emocionant gaudir del partit entre el Santfe i l'Europa. Bon partit, molt igualat.
Volia comentar que la nova grada està molt bé i és molt còmoda, peró crec que és un error obligar a fer seure la gent i no deixar que qui vulgui es situï al voltant del camp. L'ambient seria encara millor si qui vol seu a la grada, però altres puguin gaudir del futbol més a prop al voltant del camp. El contrari sentiria més pressió i als que, com jo, els agradi seguir el partit dempeus, també ho podrien fer.
Força Santfe, i a seguir a aquest nivell, que segur que es pot estar lluitant per una de les quatre places de playoff.

Anònim ha dit...

Totalment d'acord amb el comentari anterior, la grada esta molt be i feia molta falta, pero crec q no seria bo per l'equip impedir q la gent pugui estar en peus i al costat d'ells enganxats a la banda fent caliu.