dilluns, 24 de desembre del 2018

Bon Nadal/Feliz Navidad

El Nadal ja és aquí. El Santfeliuenc Futbol Club desitja uns dies de felicitat que han de ser previs a un 2019 carregat de promeses. El 2019 prometem més emocions amb tres objectius: la continuïtat del primer equip a Tercera Divisió per setena temporada, continuar amb el creixement del futbol base i fer més viu encara el diàleg amb una ciutat com la nostra que tant ens agrada.
En aquestes hores de pau, harmonia i paraules compartides agraïm tots els que fan gran aquest club nostre: famílies del futbol base, directius, entrenadors, socis, penyistes, institucions, patrocinadors i mitjans de comunicació.
En dies tan especials no ens podem oblidar dels que no hi són però que van contribuir perquè el nostre Santfe sigui avui un club gran. Aquests 113 anys formen part d'un gavadal de memòries compartides en una ciutat plural. I a pocs dies de doblar el full del calendari renovem el nostre compromís amb Sant Feliu per fer present el club en la vida quotidiana dels nostres veïns.


La Navidad ha llegado. El Santfeliuenc Futbol Club desea unos días de felicidad que tienen que ser previos a un 2019 cargado de promesas. En el 2019 prometemos más emociones con tres objetivos: la permanencia del primer equipo en Tercera División por séptima temporada, continuar con el crecimiento del fútbol base y hacer más vivo aún el diálogo con nuestra ciudad que tanto nos gusta.

En estas horas de paz, armonía y palabras compartidas agradecemos a todos los que hacen grande a esta club nuestro: familias del fútbol base, directivos, entrenadores, socios, peñistas, instituciones, patrocinadores y medios de comunicación.
En días tan especiales no nos podemos olvidar de los que no están pero contribuyeron para que nuestro Santfe sea hoy un club grande. Estos 113 años forman parte de muchas memorias compartidas en una ciudad plural. Y a pocos días de doblar la hoja del calendario renovamos nuestro compromiso con Sant Feliu para hacer presente el club en la vida cotidiana de nuestros vecinos.

La Nit de Nadal
La nit de Nadal
el bosc s’engalana; els avets s’estiren
per fer la sardana
entorn del Nadó.
Una soca vella
no pot afegir-s’hi
i diu amb tristor:
—Jo ja no sóc bona
per res; no tinc branques.
Més, pel cel ressonen
les veuetes blanques
dels àngels que diuen:
 —Sí, que vals! no ploris!
seràs el tió!
Joana Raspall

Cae la nieve dejando al mundo reducido (24 de diciembre de 1986)
En esa época, se dan al desenfreno, los Pinkerton,
y te descubre a ti mismo, de cualquier manera,
la huella impresa en ella con descuido.
Esos hallazgos no exigen tributo.
Silencio por todo el barrio.
!Cuánta luz se metió en ese trozo de estrella
al llegar la noche! Tanta como fugitivos en una balsa.
No te ciegues, !mira! Tú también eres huérfano,
Desarraigado, canalla, estás fuera de la ley;
no busques, porque nada tienes. De tu boca,
como de un dragón, salen bocanadas de humo.
Mejor será que reces en voz alta, como un segundo Nazareno,
por los reyes sin reino que vagan por los presentes
en ambos confines de la tierra,
y por todos los niños en sus cunas. 

Joseph Brodsky, Poemas de Navidad