dijous, 6 de març del 2008

Homenatge a Javier Pastor

Referent indiscutible de l'afició del Santfeliuenc, en Javier Pastor Cañadas simbolitza la història més recent del nostre club, on ha jugat durant quinze temporades al primer equip.

Nascut el 1973, va començar jugant al carrer Barcelona, en un equip que patrocinava una bugaderia, i després amb el San José 80, un equip que va ser pedrera de bons jugadors santfeliuencs.

L'any 1985 es va incorporar a la categoria infantil del Santfeliuenc FC, de la mà de Roldán. Va coincidir amb altres jugadors que marcarien època a l'entitat: Cedillo, Loren i David Torrejón, amb els quals va formar un dels millors equips juvenils de la història del club. Amb només 15 anys va debutar al primer equip a Regional Preferent, de la mà de Toni Llebaria.

Després del seu debut va anar alternant la participació amb el primer equip i el juvenil fins que, definitivament, es va consolidar a l'equip amateur al llarg de 9 anys, amb un periple efímer al Gava CF que entrenava el Toni Llebaria i que llavors militava a Tercera Divisió. L'estiu del 1997 fitxava per la UE Castelldefels, un club amb el que va viure sis anys esplèndids, aconseguint dos ascensos, de Preferent a Tercera Divisió i va tenir l'ocasió de treballar amb entrenadors com Ramon Maria Calderé, Isidre Tarrès i Josep Alonso.

L'any 2002 va decidir tornar a casa seva, al Santfeliuenc, on ha liderat la plantilla del centenari i aconseguit l'ascens a preferent. Aquesta temporada ha decidit penjar les botes.
El club està ultimant un partit d'homenatge amb la UE Castelldefels (club que el mateix Pastor diu que es la seva segona casa), per al dia 1 de juny de 2008.
Deixeu-li els vostres comentaris.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Grande Javi!! Espero que sigas pasando por lo que es el sanfe, y no te desligues totalmente del sanfe, porque gente como tu, hace mucho club!! y mas sobretodo con gente que te aprecia y mucho!!

Gracias por todo Javi!!

Un saludo y viska el sanfe!!

PD: Javier Pastor es nuestro lider!!

Anònim ha dit...

JAVI yo solo decirte gracias. Gran jugador mejor persona chiqui

Anònim ha dit...

De la época más reciente de la historia del club, Pastor (Javi) es sin duda uno de sus principales referentes.hablar del "Sanfe" es hablar de él. Una enorme felicitación por tu trayectoria como persona, deportista y santfeliuense. Gracias.

Juan Antonio Vázquez
Alcalde

Anònim ha dit...

Los futbolistas que los niños acostumbran a idolatrar no son de verdad. Tienen más de fenómenos mediáticos que de deportistas. Los deportistas como Pastor son de verdad, de este mundo. Una persona como cualquiera de nosotros, con una pasión y gran capacidad de trabajo, compromiso y sacrificio. Un verdadero ejemplo para nuestra cantera.

Anònim ha dit...

JAVI ,eres y seguiras siendo la persona mas humana y mas carismatica del futbol de nuestra ciudad..........

No cambies nunca ,un beso muy fuerte ,de dos personas que os hemos apoyado incondicionalmente ,no hace falta decir nombres...........

solo una cosa mas:

vaya una colla de amigos que tengo ,valla una colla en la barra de un bar...............

ERES GENIAL,UN BESOTE MUY FUERTE

Anònim ha dit...

Es dificil poder definir en unas pocas lineas mi sentimiento hacia la persona que para mi a sido, es y será el jugador ejemplar que cualquier compañero, entrenador, directivo, socio o aficionado le fustaria tener en su equipo. El Santfeliuenc f.c. ha sido uno de los pocos equipos que han tenido la suerte y el orgullo de contar con el, contigo, una persona que desde el primer dia hasta el ultimo ha demostrado ser un señor, un buen compañero, un gran jugador y una magnifica persona. Has sido capaz de ponernos los pelos de punta con tus goles, has demostrado siempre una actitud de liderazgo envidiable, en momentos buenos pero sobre todo en los malos, has sabido ser ese lider que todo equipo o grupo necesita en momentos puntuales y siempre has sabido saber cual era ese momento.
He tenido la suerte de crecer viendote jugar y el orgullo de haber compartido un proyecto contigo y sabes el gran aprecio que te tengo y solo puedo decirte desde estas lineas que seas feliz, que tengas mucha suerte en todo lo que te propongas y que nunca cambies.

Un fuerte abrazo.

A.PRIETO.