dimecres, 24 de desembre del 2014

Bon Nadal/Feliz Navidad

Ja tenim aquí un altre Nadal. Des del Santfeliuenc Futbol Club en nom de la meva directiva desitjo que passeu uns dies de felicitat que han de ser els dies previs a un 2015 ple de bons moments. El nostre centenari Club està vivint la millor etapa de la seva dilatada vida i per això en aquestes hores vull recordar a tots els que han contribuït a que avui el nom de la nostra ciutat resplendeixi als millors estadis del futbol català: directius, famílies del futbol base, entrenadors, socis, institucions, patrocinadors i mitjans de comunicació. Tots ens hem unit navegant en una mateixa direcció i els resultats són la prova tangible que quan compartim objectius tot és possible tot i que encara hi ha moltes coses a fer, perquè els nous reptes que apareixen a l'horitzó ens obliguen a renovar el compromís.
Permeteu-me dues reflexions finals. Aquest moment tan dolç és també el nostre homenatge a tots aquells que van posar els fonaments del Santfeliuenc actual i que avui no hi són. I en pocs dies inciarem l'any 2015 que ens conduirà en el seu recorregut al 110è aniversari. Per tant, una efemèride que ens empeny a preparar diversos actes que continuïn fent present el nostre club en la vida de la ciutat

Ya tenemos aquí otra Navidad. Desde el Santfeliuenc Futbol Club en nombre de mi directiva deseo que paséis unos días de Navidad de felicidad que deben ser los días previos a un 2015 cargado de buenos momentos. Nuestro centenario Club está viviendo la mejor etapa de su dilatada vida y por eso en estas horas quiero recordar a todos los que han contribuido a que hoy el nombre de nuestra ciudad resplandezca en los mejores estadios del fútbol catalán: directivos, familias del fútbol base, entrenadores, socios, instituciones, patrocinadores y medios de comunicación. Todos nos hemos unido navegando en una misma dirección y los resultados son la prueba tangible que cuando compartimos objetivos todo es posible aunque aún son muchas la cosas por hacer, porque los nuevos retos que se atisban en el horizonte nos obligan a renovar el compromiso.
Permitidme dos reflexiones finales. Este momento tan dulce es también nuestro homenaje  a los que pusieron los cimientos del Santfeliuenc actual y que hoy ya no están. Y en pocos días iniciaremos el año 2015 que nos conducirá en su recorrido al 110 aniversario. Por tanto, una efeméride que nos empuja a preparar diversos actos que continúen haciendo presente nuestro Club en la vida de la ciudad.

Alberto Prieto Carretero, president del Santfeliuenc Futbol Club



El Nom de Nadal

Sota el nom de Nadal
sento una cosa
que jo no sé ben bé com l’he de dir.
Em fa pensar en una terra nova
on pau i amor no paren de florir…
I tant se val, si va sorgir l’estel
i assenyala la ruta
a tres reis d’Orient, creuant el cel…
I tant se val,
saber si eren gaires els pastors
duent formatge i mel a l’Establia…
I tant se val,
veure que pengen riques lluentors
aquí i allà,
en mostra d’alegria…
Sento que hi ha una cosa gran, al fons de tot.
Per definir-la no trobo cap mot!
Deu ser una força que aconseguiria
que no hi hagi a la terra
cap país sense amor
ni cap llar sense pa!
El dolç nom de Nadal ens dóna pistes…
Si la força existeix,
l’hem de trobar!
Joana Raspall
Estrella de Navidad

Durante los hielos, en un lugar más hecho al calor

que al frío, y a la llanura que a la montaña,

un niño nació en una cueva para salvar el mundo;

nevaba como sólo puede nevar en el desierto

Todo le parecía grande: el pecho de su madre,

el hálito dorado de los ollares del buey;

los Reyes Magos (Melchor, Gaspar, Baltasar), sus presentes.

Él sólo era un punto. Y un punto era la estrella

Atenta, sin parpadear, entre las escasas nubes,

al niño acostado en el pesebre, desde lejos,

desde lo profundo del Universo, desde el otro extremo,

la estrella en la cueva lo miraba. Y aquélla fue la mirada del

Padre.

Joseph Brodsky. Poemas de Navidad. Madrid, Visor, 2006