dimecres, 23 de desembre del 2015

Bon Nadal/Feliz Navidad

Un altre Nadal ja és aquí. El Santfeliuenc Futbol Club desitja uns dies de felicitat que han de ser previs a un 2016 molt intens i carregat de commemoracions. El passat 3 de desembre vam bufar junts 110 anys i ho vam celebrar al cor de la plaça de tots els santfeliuencs. I a partir de gener ho continuarem celebrant amb actes molt especials. Un aniversari que arriba en el millor moment de la nostra història. Esportivament i socialment hem crescut molt però encara ens queden molt reptes. Cal consolidar un futbol base que cada dia és millor i més concorregut, i la permanència del primer equip a Tercera Divisió és gairebé una obligació moral que entre tots aconseguirem.
En aquestes hores de pau, harmonia i paraules compartides agraïm tots els que fan gran aquest club nostre: famílies del futbol base, directius, entrenadors, socis, penyistes, institucions, patrocinadors i mitjans de comunicació.
En dies tan especials no ens podem oblidar dels que no hi són però que van contribuir perquè el nostre Santfe sigui avui un club gran. Aquests 110 anys formen part de moltes memòries compartides en una ciutat plural. I a pocs dies de doblar el full del calendari renovem el nostre compromís amb Sant Feliu per fer present el club en la vida quotidiana dels nostres veïns.


Otra Navidad ha llegado. El Santfeliuenc Futbol Club desea unos días de felicidad que tienen que ser previos a un 2016 muy intenso y cargado de conmemoraciones. El pasado 3 de diciembre soplamos juntos 110 años y lo celebramos en el corazón de la plaza de todos los santfeliuencs. Y a partir de enero lo continuaremos celebrando con actos muy especiales. Un aniversario que llega en el mejor momento de nuestra historia. Deportiva y socialmente hemos crecido mucho pero aún nos faltan muchos retos. Debemos consolidar un fútbol base que cada día es mejor y más concurrido, y la permanencia del primer equipo en Tercera División es casi una obligación moral entre todos conseguiremos.

En estas horas de paz, armonía y palabras compartidas agradecemos a todos los que hacen grande a esta club nuestro: familias del fútbol base, directivos, entrenadores, socios, peñistas, institucions, patrocinadores y medios de comunicación.

En días tan especiales no nos podemos olvidar de los que no están pero contribuyeron para que nuestro Santfe sea hoy un club grande. Estos 110 años forman parte de muchas memorias compartidas en una ciudad plural. Y a pocos días de doblar la joja del calendario renovamos nuestro compromiso con Sant Feliu para hacer presente el club en la vida cotidiana de nuestros vecinos.



El Nom de Nadal
Sota el nom de Nadal
sento una cosa
que jo no sé ben bé com l’he de dir.
Em fa pensar en una terra nova
on pau i amor no paren de florir…
I tant se val, si va sorgir l’estel
i assenyala la ruta
a tres reis d’Orient, creuant el cel…
I tant se val,
saber si eren gaires els pastors
duent formatge i mel a l’Establia…
I tant se val,
veure que pengen riques lluentors
aquí i allà,
en mostra d’alegria…
Sento que hi ha una cosa gran, al fons de tot.
Per definir-la no trobo cap mot!
Deu ser una força que aconseguiria
que no hi hagi a la terra
cap país sense amor
ni cap llar sense pa!
El dolç nom de Nadal ens dóna pistes…
Si la força existeix,
l’hem de trobar!
Joana Raspall



24 de diciembre de 1989
Imagina, encendiendo una cerilla, aquella noche en la cueva:
utiliza para sentir el frío de las grietas del suelo;
para sentir el hambre, la vajilla apilada,
y el desierto… el desierto está en todas partes.
Imagina, encendiendo la cerilla, aquella medianoche en la cueva:
el fuego, las sombras de los animales o de las cosas,
e imagina, con tu cara confundida en los pliegues de la toalla,
a María, a José, y el hatillo con el niño.
Imagina a tres reyes, la procesión de sus caravanas
hacia el portal; o mejor, tres rayos que alcanzan
la estrella, el crujido de su carga, el sonido de las campanillas
(en el azul espeso, el Niño aún no cuenta
con el eco de una gran campana).
Imagina que el Señor en el Hijo del Hombre por vez primera
se reconoce a Sí mismo, a una distancia remota, en las tinieblas:
un vagabundo en otro vagabundo.

Josep Brodsky, Poemas de Navidad. Visor, 2006