dissabte, 24 de desembre del 2016

Bon Nadal/Feliz Navidad

Un altre Nadal ja és aquí. El Santfeliuenc Futbol Club desitja uns dies de felicitat que han de ser previs a un 2017 carregat de promeses. Deixem enrere un 2016 carregat de celebracions i moments inoblidables. El 2017 prometem més emocions amb tres objectius: la continuïtat del primer equip a Tercera Divisió per cinquena temporada, continuar amb el creixement del futbol base i fer més viu encara el diàleg amb la ciutat.

En aquestes hores de pau, harmonia i paraules compartides agraïm tots els que fan gran aquest club nostre: famílies del futbol base, directius, entrenadors, socis, penyistes, institucions, patrocinadors i mitjans de comunicació.
En dies tan especials no ens podem oblidar dels que no hi són però que van contribuir perquè el nostre Santfe sigui avui un club gran. Aquests 111 anys formen part de moltes memòries compartides en una ciutat plural. I a pocs dies de doblar el full del calendari renovem el nostre compromís amb Sant Feliu per fer present el club en la vida quotidiana dels nostres veïns.


Otra Navidad ha llegado. El Santfeliuenc Futbol Club desea unos días de felicidad que tienen que ser previos a un 2017 cargado de promesas. Dejamos atrás un 2016 cargado de celebraciones y momentos inolvidables. En el 2017 prometemos más emociones con tres objetivos: la permanencia del primer equipo en Tercera División por quinta temporada, continuar con el crecimiento social del fúitbol base y hacer más vivo aún el diálogo con la ciudad.

En estas horas de paz, armonía y palabras compartidas agradecemos a todos los que hacen grande a esta club nuestro: familias del fútbol base, directivos, entrenadores, socios, peñistas, institucions, patrocinadores y medios de comunicación.

En días tan especiales no nos podemos olvidar de los que no están pero contribuyeron para que nuestro Santfe sea hoy un club grande. Estos 111 años forman parte de muchas memorias compartidas en una ciudad plural. Y a pocos días de doblar la joja del calendario renovamos nuestro compromiso con Sant Feliu para hacer presente el club en la vida cotidiana de nuestros vecinos.



El Nom de Nadal

Sota el nom de Nadal
sento una cosa
que jo no sé ben bé com l’he de dir.
Em fa pensar en una terra nova
on pau i amor no paren de florir…
I tant se val, si va sorgir l’estel
i assenyala la ruta
a tres reis d’Orient, creuant el cel…
I tant se val,
saber si eren gaires els pastors
duent formatge i mel a l’Establia…
I tant se val,
veure que pengen riques lluentors
aquí i allà,
en mostra d’alegria…
Sento que hi ha una cosa gran, al fons de tot.
Per definir-la no trobo cap mot!
Deu ser una força que aconseguiria
que no hi hagi a la terra
cap país sense amor
ni cap llar sense pa!
El dolç nom de Nadal ens dóna pistes…
Si la força existeix,
l’hem de trobar!

Joana Raspall 
Huida a Egipto
  
...No se sabe de dónde surgió el guía,
En el desierto, elegido del cielo para el milagro
por su semejanza, pasaron la noche
y alumbraron la hoguera. En la cueva
que cubría la nieve, sin presentir su destino,
dormía el niño en la aureola dorada
de sus cabellos que, en un instante,
se acostumbraron a irradiar su luz -
no sólo entonces y en aquel lugar de tez oscura,
sino, en verdad, por todo el mundo, como la estrella,
mientras existía la tierra: por doquier.
Joseph Brodsky, Poemas de Navidad
Visor Libros, 2006