dimecres, 23 de desembre del 2020

Bon Nadal/Feliz Navidad

El Nadal és aquí. Però no és el Nadal de sempre. Ens falten molts dels nostres. El Santfeliuenc Futbol Club desitja uns dies de felicitat que han de ser el pròleg a un 2021 més esperançador. Passem pàgina i oblidem el 2020 i per a l'any que arriba signem el nostre compromís amb tota la societat de Sant Feliu. Les Grases sempre serà casa vostra. La casa comuna de tots els santfeliuencs.

En aquestes hores de pau, harmonia i paraules compartides agraïm tots els que fan gran aquest club nostre, i encara més aquest Nadal: famílies del futbol base, directius, entrenadors, socis, penyistes, institucions, patrocinadors i mitjans de comunicació. Tant de bo tornem a estar tots junts a Les Grases. És un desig tan i tan profund.

En dies tan especials no ens podem oblidar dels que no hi són però que van contribuir perquè el nostre Santfe sigui avui un club gran. Aquests 115 anys formen part d'un gavadal de memòries compartides en una ciutat plural. I a pocs dies de doblar el full del calendari renovem el nostre compromís amb Sant Feliu per fer present el club en la vida quotidiana dels nostres veïns.
 
 
La Navidad está aquí. Pero no es la Navidad de siempre. Nos faltan muchos de los nuestros. El Santfeliuenc Futbol Club desea unos días de felicidad que tienen que ser el prólogo a un 2021 más esperanzador. Pasemos página y olvidemos el 2020 y para el año que llega firmamos nuestro compromiso con toda la sociedad de Sant Feliu. Les Grases será siempre vuestra casa. La casa común de todos los santfeliuencs.

En estas horas de paz, armonía y palabras compartidas agradecemos a todos los que hacen grande a este club nuestro, y todavía más en esta Navidad: familias del fútbol base, directivos, entrenadores, socios, peñistas, instituciones, patrocinadores y medios de comunicación. Ojalá volvamos a estar juntos en Les Grases. Es un deseo tan y tan profundo.

En días tan especiales no nos podemos olvidar de los que no están pero contribuyeron para que nuestro Santfe sea hoy un club grande. Estos 115 años forman parte de muchas memorias compartidas en una ciudad plural. Y a pocos días de doblar la hoja del calendario renovamos nuestro compromiso con Sant Feliu para hacer presente el club en la vida cotidiana de nuestros vecinos.


El pessebre

Ning, nang ning nang!
Les campanes de Nadal
han despertat el pessebre.
Fan trip, trap, patrip, patrap,
tres camells. Ningú no sap
de quines dreceres vénen.
Xup, xup, xup…
Al tupí fumat i brut,
la sopa bull tant, que vessa.
Tric, catroc, catric, catroc,
els pastors van amb esclops
i samarres ben calentes.
Be, be, be!
l’ovella no sap per què
tot és suro i no pas herba.
Una dona està rentant
i no fa pim, pam, pim, pam.
Té el picador sempre enlaire
Perquè el riu és un mirall
i no vol trencar el cristall.
 Joana Raspall
 
 Diciembre de 1994
En el aire, la helada y olor a pino.
Vestiremos algodón y pieles.
Para vagar cargados por vuestras nieves
más vale un reno que un camello.
 
En el Norte se cree en un Dios
que es como el vigilante de esa prisión
donde nos molieron las costillas a todos,
y hay quien dice que fue poco.
 
En el Sur, donde el poso blanco es raro,
se cree en Cristo, Él mismo un fugitivo
que nació en el destierro, en la arena, en el heno,
y que murió, dicen, fuera de casa.
 
Celebremos hoy, con pan y vino,
la vida transcurrida al raso bajo el cielo,
para no caer, estando el él, presos
de la tierra. Porque en él hay mas sitio.
 
Joseph Brodsky, Poemas de Navidad
Visor